onsdag

äckligt vad tiden går fort. snart är det faktiskt juli månad, förstår inte hur snabbt det går egentligen. farligt när man inte ritkigt hänger med i svängarna.


känns ganska lagom med två lediga dagar och sen få börja jobba igen. man hinner njuta men man hinner inte vänja sig alldeles för mycket så att det blir jobbigt att gå tillbaka till jobbet igen. jobbar torsdag till lördag sen är jag ledig på söndag och då ska jag på födelsedags kalas. tänk den här tiden om två år, oj vad roligt det ska bli :)


midsommarafton, ja vi får se vad som hitts på, jobbar ju enda till halv fem så det biir inte världesn störtsa firande för min del inte. lite tråkigt eftersom jag tycker midsommarafton är en av de bättre högtiderna vi har.


fick spruta igår. det gjorde faktiskt ont och det värsta är att det gör nt idag också. kunde inte ligga på vänster sidan och sova för det gjorde för ont. well det går nog övr med tiden ska ni se. ville bara klaga av mig lite sen är det bra för min del.


ska kila ut till ballkongen och fortsätta med min braiga bok jag började på igår kväll nu. sen ska jag gå på ett midsommarfirande för de söta små barnen vid två tiden, de ska sitta där och sjunga alla fina midsommar låtar jag har tränat på i två veckor.

ska träffa mamma sen när hon slutat jobba, ta en sväng på stan och köpa födelsedagspresent och kanske köpa några nya gardiner till sovrummet som nu har fått nya tapeter :) hur söta som helst, vart mycke störra och ljusare rum nu än vad det var innan.

♥ josefin - fast inga toner kan förklara hur jag mår


Kommentarer
Postat av: mickan

glaaad midsommar jossan!!!!!!!!! hoppas ni hittar på nåt kul! KRAM

2007-06-22 @ 10:40:34
Postat av: Anonym

glad midsommar jobbarkompis : )

2007-06-22 @ 10:52:08
URL: http://liiindaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0