redan tisdag?!

usch man hinner knappt med så snabbt går dagarna. igår jobbade jag och idag ska jag bara vara så där jätte ledig. idag är den första lediga dagen av två möjliga på ganska länge. det är tur att jag trivs så himla bra på jobbet som jag gör annars skulle jag verkligen inte stå ut att jobba sä här mycket. jobbar igen på torsdag och då ska jag försöka fixa in en vikarie för mig vecka tjugosju så att jag kan få en veckas semester i alla fall. om jag får semester så har jag mina små finurliga planer :)

det skulle inte bli så här fint väder idag om jag fattade väderprognosen rätt igår kväll. skulle ju bli regnskurar och det skulle de blir hela veckan även midsommarafton. mig kvittar egentligen, jobbar ändå hela midsommar så för min del så kan det få regna och vara det där typiska midsommar vädret, kallt och regnigt.

planerna för idag då?!
- tvätta
- laga iordning lunchen
- efter-lunch-promenad
- plocka iordning tvätten
- äta färsk ananas och melon och hoppas på att jag inte får blåsor av ananasen
- plantera om mina blommor i andra krukor
- fixa iordning alla viktiga papper till viktiga-papper-pärmen
- ner på stan en sväng (med andra ord, åka ner för hissen och sedan vara mitt i stan)
- laga mat ikväll, "smeburgare" ska det bli. floores favorit :)
- ikväll? lägga mig tidigt så att jag inte sover bort hela min lediga dag nummer två


♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: linda

jag jobbar också hela midsommarhelgen, men det blir mket kosing ju ! =) ses då ! kram

2007-06-19 @ 10:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0