triss i hjärter?!

♥ ♥ ♥


ska ta en cykeltur till tuna park på eftermiddagen och möta upp jessi där :) hon hade något lurt på gång men fick inte veta vad det var. får helt enkelt hålla tillbaka med min nyfikenhet och vänta tills jag träffar henne.

de ringde precis från jobbet och undrade om jag ville jobba heldag på torsdag istället för min vanliga tid och det tackar man ju verkligen inte nej till. oh vad kul de ska bli i sommar när jag praktiskt taget kommer bo där borta :)

hade min stora städ och tvätt dag igår. tvättade sådana där saker som man inte tvättar allt för ofta, köksmattan, dukar och badrums mattan som hade fått sig en omgång när en viss person inte mådde så bra i lördags natt (inte jag som mådde dåligt)

provade mitt strykjärn igår som jag fått begangnat av mormor och morfar när jag flyttade. jätte snällt av henne att ge bort det men det funkar inte så där jätte proffsigt. skulle bara stryka några dukar igår, knappt det gick så nu ska jag ge mig ut på en strykjärns jakt någon dag.

vill måla om badrummet, har en tok bra idé i huvudet men när jag ska försöka att förklara det så går det inte lika bra. vill ha ljst men ändå med lite färg o lite konsigt mönster skulle inte va helt fel det heller. ska nog börja med att mäta alla väggarna så att jag vet ungefär hur stor ytan är som ska målas. funderar på vitt med ett oliv-ljus-grönt mönster på ena väggen. skulle kunna bli väldigt snyggt. det ser i alla fall snyggt ut i mina tankar så varför inte?! :)

kom precis en nisse eller jaa en ung nisse och skulle kolla på vår porttelefon som är trasig. han sprang ner och provade och som vi sa till den andra nissen som va här för någon månad sen så funkar den inte. både den äldre nissen och nu den yngre sa att han skulle kolla på det och se vad han kunde göra. får se hur länge det tar innan det händer nåt den här gången.

ska köpa en present till min syssling idag när jag åker till tuna park. undra bara vad jag ska hitta på. hon fyller ju ändå 20 år :) hmm, måste hitta på något extra bra. några förslag?

Kommentarer
Postat av: me again

när becca fyllde 20 så gav jag henne en tur med islandshästar för henne & mig. väldigt uppskattat =) rekommenderas!

2007-06-13 @ 21:20:17
URL: http://liiindaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0