kap verde

två days left :)

mitt internationella jag börjar komma fram igen. skit kul :) kanske mitt rätta jag?! HAHA

ska äta frulle bulle nu, bee right back..


hattigt inlägg? HAHHHA jaa varför not?



så där så, gott va de. ost smörgås o den obligatoriska koppen med te. blivit mer obligatoriskt på senaste faktiskt. helt okje, men en nackdel att man ofta bränner sig på tungan fast man har mjölk i och den andra nackdelen är att man blir så himla varm i hela kroppen.

det tar lång tid för mig att skapa ett läsbart inlägg här verkar de som. hållt på bra länge nu, paus för frukost o massa annat.

malin åker till thailand idag, de sitter på planet nu. hon ringde o väckte mig imorse när de satt där och vänta. frågade om de va nervösa men de va de inte, rickards nervositet hade gått över och malin skulle bli nervös när de kom till thailand. well vi får väl se ;) HAHAH..

nee nu ska jag kanske lägga ner de här. komme ringen vart med de här inlägget i alla fall.

jooooo just jaaaaa :) på måndag åker jag till kap verde!!! WOHOOOO...

santa maria, sal
KAP VERDE
19 mars - 27 mars 2007



good bye and adjö :) ses i solen långt i söder, // josefin

Kommentarer
Postat av: linda (hemsamariten)

tjo joss(an?)! sü du ska ocksü ut i världen du ! vad härligt :P vi sommarjobbare für passa pü att ta ut semester nu innan sommaren :P är just nu i tyskland men ska till kenya i slutet pü mars! längtar! ha det sü kul pü din resan =) ses säkert pü jobbet nün güng / linda : )

2007-03-16 @ 21:11:00
URL: http://liiindaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0