nittonde maj

igår fyllde morfar år :) tänk att han blev nittio år, det kan man inte tro faktiskt. han fick världens bästa prsenter och vart överlycklig :) jag hade förstorat ett kort som jag hittae härom dagen nere på morfars kontor. på kortet var han ungefär fyrtio år, alltså femtio år sedan. länge sen men han var verkligen sig lik :)

förstorade en bild åt mig också så nu måste jag rama in det och sätta upp det på väggen. ska förstora ett kort på mormor också när hon va yngre sen ska jag sätta upp dom bredvid varandra.

melodikryss dags nu, sköt er! ;) ciao

Kommentarer
Postat av: Tessie

Morfar fyllde 80 år i onsdags, helt sjukt. Hoppas man blir minst lika gammal själv...eller som farfar som blev 93 år :D

2007-05-19 @ 14:16:50
Postat av: mickan

vad roligt!!! 90 är fan inte illa :) hoppas han får fira fler födelsedagar! kram

2007-05-21 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0