the OC

 
  


the OC



nedrans vad jag kommer sakna OC :( hann inte se avsnittet igår så åkte hem till slsgsta idag och såg avsnittet. det absolut sista OC avsnittet. bara man tänker på att det va det sista avsnittet så är det ju sorgligt. kommer sakna det! väldigt mycket. något man tittat på hur många år som helst sen dör en av huvudrollerna sen en säsonng senare så är serien slut, död :(

hoppas för guds skull att den sista serien kommer ut på dvd box som de andra säsongerna gjort. måste det göra tycker jag, varför skulle den inte?! jaa varför inte? har alla soundtracken till OC på datorn, man kanske ska inför skaffa sig alla på riktigt med skivomslag, skiva och fodral. verkligen en bra idé av mig själv där :)

nå vad tyckte jag om sista avsnittet då? joo riktigt bra, en fin och bra avslutning på en sådan exteremt bra serie. chohens lilla flicka var så där otroligt söt som man kunnat tänka sig och cooper sonen då?! oh rös till i hela kroppen när man såg hur allt hade gått för allihopa.

driving down the 101
california here we come
right back where we started from

california
(california)
here we come


mates of state - california



love, josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0