allting nytt?!

det är en sån dag idag, ny vecka och ny månad allt på samma dag. förhoppningsvis finns det en ny tvättmaskin nere i tvättstugan också. jag har inte varit där nere sen förra veckan då jag och tvättmaskinen hade en lite, jaaa disskusion kanske man kan kalla det och jag vann!! tvättmaskinen la sig ner och vägrade fungera. men egentligen, vad vann jag på de?! ingenting! panik ångest för att ringa till våra vidrigt otrevliga och översittande hyresvärdar.

varit nere i tvättstugan nu. tvättmaskinen som gick sönder förra veckan då jag tvättade såg väldigt ny och fin ut tills jag tände lampan i taket. då var de precis samma tvättmaskin som alltid, men innan den fick lite ljus på sig så glänsde den väldigt mycket och den såg väldigt ny ut.

måste, måste, MÅSTE fixa iordning min iPod idag. ny muisk ska in i den och batterierna ska i samma veva laddas fullt. det är så ensamt och cykla enda till torshälla med bara blåsten i öronen. när man får sällskap av lasse eller jocke så känns det mycke bättre. det går fortare och inte lika jävligt.

vi (♥) ska cykla till färghandeln i eftermiddag. nytt och fräsch ska det bli :)

jag och björn (=♥) stod dubbel vikta i rinmansparken igår när vi var på väg till slagsta på söndags lunch och samlade en massa kastanjer. det måste ha sett väldigt roligt ut för där stod vi som två små ungar och samlade dessa kastanjer. det var som när man var liten. man tävlade om vem som fick störst och mest kastanjer. igår hade vi ingen tävling utan bara en stor samling. vi ska ha de som dekoration är det tänkt. kan bli fint, väldigt fint!!



jag älskar dig
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0