höst

hunnit ätit lite lunch sen jag kom hem från jobbet. vet vad jag har att göra all min lediga tid och ibland går de ganska bra men så hittar jag saker som uppehåller min tid, tex datorn. den är ett bra tidsfördriv, bra på så sätt att tiden går men dåligt för att jag behöver den tiden till något mycket bättre.

imorgon blir det kalas. idag måste jag städa, plocka iordning, baka, inhandla det sista inför den stora dagen imorgon och sen måste jag hinna med att laga lite kvällsmat på det också. måste även måla naglarna i en ny färg :)

jag har lärt mig att lyssna på kents nya skiva. den är bra, rikgit bra!! :)

hösten är verkligen kommen nu. ute på drottninggatan ser man löven falla mer och mer, trädet precis utanför sovrumsfönstret är nästan helt naket nu.  men de stora träden på innergården har alla möjliga höstiga färger på löven. det är vackert! men när vädret är så här grått och trist som det är idag är det faktiskt inte kul att se löven ändra färg och falla ner på marken. man blir konstig, deprimerad är det rätta ordet.


jag älskar dig
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: tessis

Jag sa ju det (eller det kanske inte var till dig jag sa det) men jo man lär sig lyssna på den och tänka sig - man hittar favoissar där med ;)

2007-10-15 @ 20:45:08
Postat av: tessis

Förrsten...glömde fråga; va är de för kalas imorrn? är de björn som fyller?

2007-10-15 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0