mitt i nassen!!! :)

nykter, vad är de? inte är ag de inte.. träffade bara tessan en sdekund. alldeels för lite för min smak. rtingde henne precis hon va också hemma. det va bra. jessi, madda o tessan (nummer två) gick hem tillsammans. jag o tallen snabbade på igenom torget. sen gick jag hem
försökte få lite kontakt med herren i huset men han ligger o sover som en stock i sängen. det är väl iofs förlåtligt eftersom han ska upp o jobba imorgon bitti.

träffade calle också jaa... alltid lika gullig. han är snäll han! snäl enda in i själen, han hade visst träffat dig tessan (nummer ett) kan detta stämma?! ;)


sova är prio TVÅ i detta läge, nu måste jag hitta nåogt att äta.


god natt, tessan (nummer ett) vi hörs imorgon igen :)



GODNATT!!! pussar,


jag älskar dig jessi!!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Sprit är skit som jag brukar säga

2007-10-07 @ 02:31:39
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0