torsdag


har inte blivit så mycket blogg av denna blogg, mest en massa klipp från youtube och bara en massa sång texter. men det ska det bli ändring på hade jag tänkt. en blogg för mig är i och för sig en blandning på en massa text men även lite olika klipp från youtube ibland också. kan va roligt som läsare (om jag har några sådana) att få lite variation.

hänt ganska mycket i mitt liv nu på senaste. inget jag tänker nämna så men det är både positivt och negativt. nåt till expempel är väl att jag har fått en hel del kunskaper som jag inte hade förut.

jag jobbar på som vanligt. får mer och mer jobb och jag vet egentligen inte om jag trivs lika bra längre. jag trivs ju jätte bra men förut trivdes jag ännu mer, då längtade jag lite efter att få gå till jobbet nu n'r klockan ringer kl 05.20 på morgonen är man faktiskt inte så himla sugen på att gå upp och sätta sig på cykeln och trampa enda till torshälla. men jobb är pengar och det är inte så illa egentligen men det är inte dödligt att klaga lite :)

pratade med shabbi idag i telefon, det var ett bra tag sen. alldeles för länge sedan :( hon frågade vad jag skulle göra i vår. jaa vad ska jag göra i vår?! kommer mitt liv flyta på som det gör idag eller kommer de ske någon dramatiskt ändring? ja det kan man inte veta och jag vet heller inte om jag vill att det ska ske nån speciell stor ändring på mitt liv. eller ja en ändring vill jag ju ha och det är jag på god väg med.

♥ ♥ ♥
jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: linda

jag saknar gamlingarna! =/

2007-10-29 @ 16:24:53
Postat av: Tessis

Time to update my friend!

2007-11-04 @ 15:58:02
Postat av: linda

nä men josefin! nu har jag nog läst det inlägg minst 10 ggr. update please!

2007-11-04 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0