24 års kalas

ikväll ska jag och björn på tårtkalas hemma hos catrine och daniel. catrine fyller år det ska firas :)  hoppas hon blir glad för presenterna och den tjusiga blomman. det tror jag nog :) vid nio snåret ska björn och jag kila hemmåt lite snyggt. måste ju se CSI ikväll. går absolut inte att missa. så himelens bra. det roliga är att björn också börjar gilla det nu. när vi blev ihop så hatade han sånna där program som han sa. jag älskar dom verkliiiigen!! :)

farligt att vara ledig. då blir det bara ännu jobbigare att börja jobba sen igen. gick bra på jobbet idag i alla fall. trodde verkligen inte det imorse när den förbaskade klockan ringde. vaknade flera gånger inatt, en anledning var att en skurk skulle ta mitt täcke. jag drog tillbaka täcket sen sa jag till skurken, eller jaa skrek kanske lite halvt att han får faktiskt ta sitt egna täcke som han sparkat ner på golvet. skurken var björn :)

imorgon är det fredag sen är både jag och björn lediga. hundra år sen vi var lediga samma helg känns det som. men det kanske det inte var. det där med minnet är kanske inte min bästa egenskap. känns i alla fall som evigheter sen, så denna helg ska vi umgås. eller jaa på lördag ska vi inte umgås så mcke men resten av helgen ska det umgås som bara den. på söndag till exempel har vi vår bio-söndag. får hoppas på att vi hittar en film som båda vill se. kan bli svårt men vi har ju lyckats hittils så varför skulle vi inte lyckas nu?! :)

mascara, skor och en kofta.. sen är det jag som är reda för kalas :) ♥ ♥ ♥

tessis, gullponken på gårdagens inlägg
är min alldeles egna favorit, daniel från USA
;)

Kommentarer
Postat av: tessis

Ja, jag förstod nästan att det var han, men var tvungen att fråga för att vara säker ;)

2007-09-06 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0