"ingenting"

många som har skaffat sig bloggar nu. roligare ju fler bloggar man får läsa. eller ja det beror på om personen är duktig på att uppdatera inte ;)

såg en otroligt hemsk domkumentär om en liten pojke som kanske var i åtta år ålder och var döende. man fick följa han, hans familjs och assistenternas liv. grät floder i slutet! pojken dog och alla var helt förstörda. som inte det var nog så visade bilder från när han var friskare, när hans assistenter lekte med honom och man såg hur hela han sken upp som en sol för att han hade så himla roligt. sorligt att en massa konstiga sjukdomar ska drabba små barn. det är de värsta jag vet är när så unga människor dör. de har egentligen hela livet framför sig när något så hemskt händer.

"svensson svensson" ikväll och den ny beck film, "det tysta skriket"  kan inte bli en bättre kväll. ska försöka att hinna dammsuga fort innan björn kommer hem från jobbet. fixa iordning lite här hemma och tända lite ljus och så. precis som han hade gjort när jag kom hem igår kväll. en mysigare och underbarare pojkvän kan man se sig om i stjärnorna efter.

lyssnar på kents nya singel. det är nog faktiskt ganska bra egentligen. ju mer man får lyssna på den så kommer man nog älska den mer. små älskar den lite redan, tänk hur de då blir om några dagar :)


"jag ska göra någonting
jag ska slå er med häpnad
gå över en gräns
jag ska bryta mig ut"




kent - ingenting






jag älskar dig
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: tessis

ja visst är det roligt att läsa bloggar, när folk uppdaterar vill säga..hmm hmm :p
Men visst hade jag rätt att man lär sig att gilla Ingenting mer ju mera man lyssnar :D Tur det, var nästan rädd att det skulle bli total katastrof här! (fortfarande lite orolig över skivsläppet faktiskt) Nej nu ska jag återgå till min anatomi, hejs!

2007-09-15 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0