snuvig och hostig

det är ju inte så att jag har gått och blivit förkyld igen? joo det är precis så det har blivit. var hostig och hängig i tre veckor sen när allt börja bli bättre så var de björns tur att bli som jag hade varit. nu när han är inne på sin fjärde vecka har jag gått och blivit ännu förkylare. snuvar, snörvlar och hostar. hostan är egentligen inte så farlig men snuvan och alla miljoner gånger jag nyser har blivit alltför många gånger. just nu tror jag att jag håller på med nåt slags rekord i flest nysningar på minst tid. nyser hela tiden!!

gårdag kvällen på jobbet var jobbigare och stressigare än jag trodde. när man är ensam så är det ju så och det är förståligt. men igår när vi var två så var det precis lika jävligt dom förut. trodde att det skulle bli bättre nu när vi fått tillåtelse av chefen att jobba två på kvällen men så är det inte. skulle ha jobbat till nio igår kväll men när klockan var tio i nio och vi hade hunnit med det vi skulle på kvällen så larmar en "piiiip pip piiip"  tant och vill ha hjälp. lagom glada vi vart då! well får hoppas att det går bättre ikväll för imorgon bitti ska jag upp halv sex och cykla till jobbet igen.


♥ ♥ ♥



tessis, jag saknar dig med!! jag hinner inte vara
inne på msn så mycket längre och du går i skolan
helaste dagarna. får passa in en tid snaaaarast
så vi kan ses. och du, krya på dig :)

Kommentarer
Postat av: tessis

Ja det får vi ta och göra (haha de känns som om jag har en konversation med din blogg hela tiden :P). Igår var vi och köpte vax och sånt där, så det skulle vara bra om jag fick nån att träna på sen ;)Men som sagt, vi får ta och kolla upp när vi båda kan. Och du, krya på dig med :P

2007-09-12 @ 15:16:42
Postat av: TrixyE

Hallå krya på dig! Oxh stressa inte i onödan nu! PUSS :)
ses på fre va??

2007-09-12 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0