sovmorgon

varit en konstig dag idag. sovmorgon till nio sen gick upp och gjorde iordning frukost till mig och björn, när vi hade ätit frukst och läst tidningen så gick vi och la oss igen. sov till tolv och det var hur skönt som helst men sen vart ju hela förmiddagen förstörd. vi sov bort förmiddagen sen va det bara att sätt igång.
björn skulle börja jobba vid tre tiden och jag börja klockan fem så jag cyklade till slagsta med honom. sen fortsatte han till torshälla. sitter och väntar på att klcokan ska bli halv fem så jag kan cykla vidare till jobbet jag med. konstiga tider idag, fem till nio ikväll. ganska okej tider men fast jag försöker att inte tänka på att jag ska jobba så liksom går man och väntar på det hela dagen. jobbar såhär imorgon också sen blir det som avnligt på torsdag och fredag.

hade klantat till det ordentligt med några papper jag skickade in förra veckan. fick tillbaka det idag och det visades att jag glömt att svara på en simpel liten fråga. ett liten plutte kryss saknades på en fråga. så det var bara att kryssa i och skicka tillbaka det nu är det bara att  hoppas på att jag får de papper jag vill ha tillbaka väldigt snart.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: tessis

what kind of paper? "hemlighetsstämplat?" :p

2007-09-11 @ 17:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0