LW eller blues?!

äntligen fått tillbaka min lappis toppis. den har vart efterlängtad men mot slutet måste jag faktiskt erkänna att jag glömt bort den lite granna. den är i alla fall tillbaka och det är hundra gånger skönare att ligga kvar i sängen och dra sig med datorn i knät än att gå upp och sätta sig på den väldigt fina men träiga pallen vid min andra dator.

iförrgår kväll så var vi hos björns föräldrar en sväng. en fka och lite greklands prat. när vi skulle åka bilen hem så spöregnade det och jag fick en känsla i magen att jag ville helt enkelt inte åka hem. min dag var inte klar, ville göra något mer. klockan var vid det tillfället strax efter tio, inte speciellt många bilar ut och vattenpölarna bara växte. det slutade med att i åkte en raggar runda runt stan för att leta stora vattenpölar som vi kunde åka fort igenom med bilen. hittade ine så många stora men de vi hittade var jätte roliga :)

torsdag idag, veckan går alldeles för läskigt fort! snart helg igen och sen är det en ny vecka. men bra att det går fort nu innan vi åker sen när vi är borta så kan hastgheten minska drastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0