dan för dopparedan

jag har strukit en hel del från vår "att-göra-innan-julafton-listan" två saker kvar, inhandla de sista julklapparna och köpa bingo lotter till uppesittarkvällen ikväll. ska försöka komma ner på stan ganska snart, mascara, kläder och mössa. ser ut att vara kalla grader ute idag. syns på asfaltet på nåt sett. den ser torr ut! kalla mig inte konstigt, det är sant. asfalten är torr!!

hjälpa pappa att göra en julgrupp till farmor och farfar idag också, har gjort fem styckna själv som är från mig och björn men sen tyckte pappa att jag kunde göra en som han kunde ge bort också. handlade blommorna igår och det blir faktiskt mycket billigare och göra dom själv. mycket roligare också, man får det som man vill ha det helt enkelt.

GOD JUL på er om inget läge ges för ett julinlägg imorgon.. :)


Kommentarer
Postat av: Jivan

http://www.eddiebauer.com/home.jsp

I thought you might find something that you like. Big sale!

2008-12-24 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0