dan före dan före dan före dopparedan

de lediga dagarna går fort. men gud va mysigt det är att vara ledig så här till jul. fredags firade vi lilla julafton på söder. ingen julmat men klappar vart det. tyvärr fick jag inga klappar i julklapps-tärning-spelet. bättre lycka nästa gång. bättre gick det på bords-hockey-turneringen. fick stryk två gång men jag slog björn med 3-0 och det är bara det som räknas.

igår köpte jag lite fler julklappar, är inte klar ännu men jag hinner nog. vet på ett ungefär vad jag ska handla så det slutar nog bra. har hela två dagar på mig. imorgon är det dessutom "tomtenatta/julnatta" på stan, öppet enda till kl nio.

precis gjort klart pepparkakshuset och ska snart iväg med david och handla julblommor till mina julgrupper jag ska göra. kreativt och jätte kul. björn åkte iväg för en stund sen, han satte på sig arbetsbyxorna och sa att han skulle komma tillbaka om två timmar och mer fick jag inte veta förän på julafton. fy sjutton vad nyfiken man blir.

snart julafton, jippi!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0