måndag igen..

oprah på tv, det handlar om sekter, folk som lyckats fly från sekten. obehagligt det där.

jobba idag igen. imorgon med, sen ledig en dag. ska försöka hinna med att handla lite julklappar då är det tänkt. inte börjat ännu men jag har funderat och funderat så jag har i alla fall en aning om vad jag ska handla till alla.

äntligen!! :) jag vet vad jag vill med mitt liv, men den eviga väntan har precis börjat. synd att tiden ska gå så sakta när man väntar. tror det kan bli bra, hoppas på det. har fått tillbaka motivationen så förhoppningsvis kan det bara bli bra. har många att fråga också om jag fastnar någonstans på vägen.


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej Jossan!! Fan vilken cliffhanger, vad spännande att du fått en idé om vad du vill pyssla med! :) KRAM! Ps. saknar Oprah. Titta lite åt mig också!

2008-12-08 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0