"the hills so far"

the hills i en lång rad från elva till fyra. härligt!!! synd att jag börjar jobba halv tre idag. hinner se några avsnitt i alla fall. samma sak imorgon och då ska jag se från början till jag börjar jobba. älskar the hills :)

mycket på jobbet nu och det känns har en konstant halsbränna. stressmage? konstigt är det, inte alls trevligt. har en ledighet att längta till i alla fall, tio dagar ledigt innan och över jul, lovely!! nåt jag verkligen ser fram emot.

köpt en till julklapp. inget jag avslöjar men hoppas att han blir glad för den. tror jag nog, han har sagt att han önskar sig en sån utan att han själv vet om det. när jag är ledig ska jag fortsätta med julklappsinköpen. kanske åka till västerås igen eller varför inte stockholm?! hoppas jag får sällskap av någon. om jag åker till sthlm så kanske jag kan ta en julefika med bror min. kanske skulle vara bäst att åka själv, ja vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0