mycket glass blir det

jaa på sommaren blir de mycket glass. speciellt isglass! det är den som är godast enligt mitt tycke. har en ny favorit denna sommar också, calippo refresh. uh la laa :)

nu när alla börjar komma tillbaka til jobbet efter semestern så försvinner alla roliga vikarier, vi som haft de så kul i sommar. ska man vänta ett helt år innan det ska bli så kul igen?! har i och för sig roligt annars på jobbet med men det är roligare när vi blir lite fler åttiotalister.

skickade ett smsm vid fem tiden och fråga om min käre make ville följa med och bada efter jag slutat jobba (kan meddela att jag läcker som ett såll i denna värme) fick inget svar på mitt sms, men jag fick ett telefonsamtal några timmar senare då han säger att han är på väg och ska bada med stefan och daniel och inte mig. snacka om att jag vart förvånad, dissad och skit förbannad. uscha mig, karlar tänker inte lika snällt och förnuftigt som vi tjejer gör. ska kanske åka till slagsta och bada i vattenslangen som jag gjorde igår. den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: linda

vi måste köra avslutningsfest i augusti! jag röstar för kräftskiva! =)

2008-07-29 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0