negativa ture






torsdag: 13.30-21.30
fredag: 7.00-16.00
lördag: 7.00-16.00
söndag:LEDIG!!
måndag: 12.30-21.30
tisdag: 12.30-21.30
onsdag: 12.30-21.30
torsdag: SEMESTER!!!







känns det som att jag kommer ha tid och ligga på playan när det är så fint väder?! kommer möjligtvis få en bondbränna när jag springer från hus till hus på jobbet men mer än så är det inte.

tråkigt det är att det alltid ska vara fint väder när jag jobbar. det är så typiskt!! mina nio semesterdagar börjar på torsdag nästa vecka och du kan ge dig sjutton på att värmen inte kommer hålla i sig så länge.

får väl lägga mig i ett solarium annars, det är i alla fall nåt. dessvärre försvinner färgen fortare än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0