sommar och soliga (arbets) -dagar

solen skiner och det ska den tydligen göra några dagar framåt. vilken tur att jag jobbar som mest nu så jag inte ligger och har de mysigt på en strand och bränner sönder mig. jag har det bra som kan försvinna till jobbet när det blir så varmt att folk måste slänga sig i vattnet för att svalka sig. NOT!!!

har alltid denna otur med vädret så fort jag ska jobba så blir det solsken och högsommar värme men när jag väl blir ledig och har planer så som att sola och bada ja då börjar det i princip alltid att regna. har i och för sig snart semester igen så jag får helt enkelt hoppas och tro på att det kan bli fint väder även då.

ska ju åka till grekland snart och där har de inga moln eller kyla där är det bara varmt och solsken hela tiden så då kommer jag att ta igen allting jag missat under sommaren och gå om allihopa med hästlängder.

andra arbetsdagen av fem möjliga idag. igår hade vi det ganska bra på jobbet, vi jobbade på några timmar sen åkte vi till slagsta glass och åt glass och snacka en massa skit. lindas och min andra och sista kväll tillsammans igår så vi var ju tvungen att tacka av varandra på nåt sätt ;) på fredag jobbar vi dag tillsammans så då måste vi äta glass då med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0