allt är i sin ordning

nu är alting i sin ordning igen, jessi har kommit hem från grekland och våra dagliga förmiddags samtal är back in business.

hunnit med mycket idag fast att klockan bara är halv tolv, tvättat fyra maskiner, häng upp det och sen sprang jag ner tre trappor och klippte och slingade mig hos min über snälla frisör. ska iväg på en shopping runda med jessi nu, tuna park och växtriket :)

fick precis min almanacka genom brevinkasstet. hörde en rejält duns, en hårdare duns än vanligt och hoppasdes innerligt att det skulle vara min almanacka och det var de :) jessi vart nyfiken så jag ska ta med mig sen och visa den för henne.

en vecka och en dag sen kommer usa på besök, oh vad jag längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0