nedrans kamerasladd

hittar inte min kamera sladd. björn har kanske vart duktig och städat bort den. men kan inte lägga in helgens festliga kort om jag inte hittar sladden. vill hitta den! jag har letat i sladdlåsan, inne i musik/datarummet i bokhyllan. vart kan den tänkas vara?!

väntar på posten som aldrig tycks komma. vill ha lite reklam att läsa, räkningarna kan brevisbäraren behålla för sig själv. har fixat och donat med min nya allmanacka idag på förmiddagen, skrivit in födelsedagar, jobbtider, semestrar och usa besöket :) så himla bra allmanacka jag beställde. perfekt!

ska leta kamerasladd nu, sen göra ordning picknick till björn som ska ut på sjön och fiska. måste hitta på nån lunch till mig själv också. sallad med majs? nudlar? kanske ska laga iordning nån mat....?! o jaa just jaa måste göra en banansockerkaka av alla fjorton brunaktiga bananer vi har här hemma. mycke att göra innan jag ska börja jobba. prio ett är i alla fall kamersaladden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0