söndagen

var i sundbyholm igår och åt glass med strössel och tittade på båtar. sen åkte the big blue car till kloster kyrka och fick en rundvandring. upp i tornet och tittade på hela eskilstuna men sen även ner i källaren för att kolla på de berömda spindlarna.

idag åker usa och david till stockholm igen. jag ska jobba ikväll och imorgon sen på onsdag åker jag till stockholm och då ska vi gå till junibacken :)

laddar mitt kamera batteri nu sen om jag hinner så kanske jag lägger in några kort. beror på vad klockan blir och hur vädret blir. läste nämligen i tidningen att det skulle bli regnskurar och då ska jag försöka cykla till jobbet emelllan en sån där regnskur för ikväll skulle de bli soligt och fint så då vill man ju hellre cykla än åka buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0