bakis söndag

det var roligt igår, eller jaa i alla fal tills vi vart nekade att gå in på nybron av en vidrig vakt som precis innan släppt in en 87:a. dåligt förbannad man blir då, grr... hamnade p harrys där alla 40+ hade samlats. man kände inte en kotte, eller jaa en kotte kände jag :) slutade i alla fall med en kebabtallrik på kebabhuset sen låg jag redan i säng vid två tiden.

imorse var det inte lika kul att vakna upp med en tickande bomb som huvud. otroligt ont i huvet fast att jag hade proppat i mig resorb. blev bättre när jag hade duschat, tagit två aledon och skärpt till mig lite. sen bar det iväg på morfars 91 års kalas :) mat och tårta, gick bra att äta, trodde inte det men det gick.

precis vart och handlat lite med mamma, hade tänkt att köpa mig en bakis pizza men tror jag hoppar över det och äta färska baguetter och lite yoghurt jag köpte. ska prata med björn han kanske är sugen på pizza så då väntar jag nog tills han kommer hem strax efter åtta.

Kommentarer
Postat av: linda

vad kul att du har börjat uppdatera nu =) nu ska jag börja läsa din blogg igen! det blev mycket yngre folk på harrys senare, ni borde ha stannat. världens drag=) me nvi får köra fler utgångar till sommarn som sagt. ta hand om dig!=)

2008-05-18 @ 22:42:04
Postat av: Karolina

SNooooooooK :D

2008-05-19 @ 14:01:02
URL: http://iiina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0