en kvarts predikan

jag hade bestämt mig!!! efter många dagars forsning och funderande så hade jag bestämt mig vilken kamera jag skulle köpa. sen när jag åker till expert  och ska kolla en sista gång på den innan jag ska beställa den så pratar jag med den där konstiga kamera ansvarige som finns i affären. jag får världens utlägg om att den kameran jag ville köpa inte alls var någe bra och att han hade en annan som var mycket bättre som han predikade om i säkert en kvart. har nu på morgonsidan undersökt vad han sa och det verkar som att den jag valde från första början är lite bättre. har läst expertkomentarer som säger att den är bättre och då kan man bara lita på det. bad min snälle storebror att ringa till affären som hade "min" kamera och fråga om det var samma pris i affären som på internet och det var de så nu måste jag bara få tag på mamma som förhoppningsvis vil följa med mig till västerås och inhandla min kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0