en tablett mot akut migrän

nytt migrän anfall igår kväll, tänkte att det kanske skulle gå över om jag somnade och slappnade av men det gick inte. vaknade imorse av samma sprängande känsla i huvudet. björn fick gå upp och hämte vatten och mata mig med migrän tabletten. somnade om nån timme efter de och nu kommer alla biverkningar. svettas som om jag sprungit ett maraton i stekande sol, ont i muskelerna och specielt i käkarna, man får jätte svårt att tugga nånting och de värsta av allt blir man så himla seg, trött och slö i hela kroppen. hae planerat att jag skulle ner på stan innan jobbet och köpa en hårfön och ett par nya shorts me det får nog vänta tills imorgon. orkar inte!!!

beställde min efterlängtade och genomtänkta almanacka igår förmiddag i alla fall, hoppas den uppfyller mina små krav jag har, men det tror jag nog. har hittat min superbraiga penna nu också så nu vill jag ha min almanacka och börja fylla i alla födelsedagar, namnsdagar och semestrar :)



Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken GRYM kalender :) Fan att jag hann köpa en i förrgår...

2008-06-05 @ 09:45:59
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0