färska frallor

när jag ligger och sträcker på mig som bäst i sängen och funderar på om jag ska vända mig om och somna om eller om jag ska gå upp så ringer jessi, vårt dagliga förmiddags samtal :) hon hade kommit på en idé, hon skulle komma över med färska frallor så skulle vi äta frukost tilsammans. ingen dum idé det inte,smakade rikgit gott.
hon ligger i badkaret nu, hon är en riktig badkars-badare :) jag kan ligga där i fem minuter sen få jag panik för att det bli för varmt och jag bli otroligt rastlös. nu kommer karet i alla fall till nytta :)

ska jobba ikväll, första dagen av tre. alltid värst att jobba första dagen, lättare imorgon kväll när man vet att man gjort mer än hälften och har bara en dag kvar. sen när jag har två veckors semester att se fram emot så ska det nog bli lättare. har bara sju arbetsdagar kvar sen SEMESTER!!! :) längtar så...

ska göra iordning min matlåda nu sen måste jag bestämma om jag ska snåla skjuss av jessi eller om jag ska cykla. undra sa flundra hur jag ska göra. bra att cykla men ändå, om jag får skjuss så kan jag vara hemma lite längre. då hinner jag plocka ur den rena disken från diskmaskinen så slipper björn göra det när han kommer hem. får se hur jag gör, liten stund kvar tills jag måste bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: andersson

sitter på jobbet o luffar.. är så trött på detta för tillfället.. höres o så där.. hej på dig

2008-05-05 @ 18:32:59
URL: http://ajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0