långledig i två dagar

väntar av tiden, slutar halv tio och man får inte gå en minut tidigare, det kan faktiskt komma ett larm. skickade hem rebecca, hon ska tillbaka hit imorgon bitti klockan sju så det var med all rätt hon kilade hem.

ska cykla hem och duscha av mig jobbet, sen krypa ner i sängen och somna sött. är faktiskt trött och om jag inte piggnar till under cykelfärden så kommer jag garanterat slockan innan huvudet landar på kudden. ledig imorgon, velar om jag ska gå på apt:n eller inte, såg precis en lapp där det stor "OBLIGATORISKT!!!!!!". kan väl egentligen inte skylla på att jag har tvätt tid, skulle sitta fint de om chefen ringer, "nej tyvärr jag har tvätt tid" kanske inte så smart. hade bestämt mig för att inte gå, men kanske hinner ångra mig till imorgon, men sitta inne en hel eftermiddag från halv två till fyra på en av mina lediga dagar?! tveksamt, ytterst tveksamt!!!!

kanske ska gå på "ladies night" med jobbet i september. inget är bestämt och alla är inte informerade ännu. det var på eftermiddagen vi spånade lite i det, skulle faktiskt vara skit kul och hitta på nåt med alla snälla jobbarkompisar man har.

det är visst pingst i helgen, det hade jag ingen aning om. jag jobbar helaste helgen så berör mig inte så mycket. förr var ju pingt en stor helg men så är det inte längre. det är den vanliga oturen jag har. men helg och kvälls ob får jag i alla fall, alltid nått :)

god natt!!! :)

Kommentarer
Postat av: andersson

ne precis.. en mil dit en mil hem.. tog 32 min.. hade dock motvind.. kommer ihåg att det tog 26 min förra sommarn, men då tog jag en annan väg.. :P men duktiga är vi ;)

2008-05-07 @ 21:55:50
URL: http://ajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0