liljekonvaljer, picknick och syskonlunch

hade äntligen min och mammas picknick igår. vi pockade liljekonvaljer och picknickade exotisk frukst så som, ananas, nektariner, gul kiwi och plommon. hade även med oss söta små russin paket som ser ut som en tablettask. kommer ihåg att man hade med sig såna i matsäcken när man var på utflykt med skolan och dagis, vilken härlig tid det var. en tid utan bekymmer.
  



hade våran syskon lunch idag, det vart fäsk potatisen i ugnen, grillad lax på hälso grillen som david kallar den. salladen vart den mest färg glade salladen jag sett, alla regnbågens färger. allting smakade jätte gott, potatisen vart helt perfekt.

ska ladda in lite kort från dagen från kameran sen ska jag göra mig iordning för sängen. tidig uppgång imorgon, åker til stockholm med björn och vi tänkte ta nio tåget så man hinner upp lagom till affärerna öppnar klockan tio.


god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0