liljekonvaljer

måndag redan helgen gick jätte fort. tänk att alla lediga dagar sa gå så himla mycket fortare än de dagar man jobbar. förstår inte hur det kan gå till. tråkigt att det inte är tvärtom.

idag har jag vart o hanlat med jessi, sen åkte vi till tuna park och köpte en urgullig kameaväska till mig. älskar den rean jätte mycket. sötaste jag sett faktiskt. röd som kärlek till och med, tror jag kommer trvias bra med den och hoppas att den gör det med mig med ;)
 


sen var de bara hem och sätta igång att baka, skulle iväg på mammas och min årliga blomplockning av liljekonaljer så tänkte vi skulle baka en tigerkaka till vår picknick. vart till slut ändrde planer så sockerkakan vart bara en vanlig måndags sockerkaka, vi planerade in ny tid fö den årliga liljekonvalj plockningen. vi bestämde onsdag kväll istället och då hinner jag till och med göra picknicken ännu mer lyxigare.

åkte istället hem och lagade mat, köttfärs sås med speagetti och världens godaste sallad. blev proppmätt efter tre tuggor, kan bero på att jag inte ätit något sen lunch och halsbrännan gjorde sig rejält påmind. vart inte bättre med köttfärssåsen heller. ska gå och ta en tablett mot de så det går över.

fick precis lars winnerbäcks nya singel av kusin vitaminen min :) "strimmor" heter den, hörde på en gång att det var en winnerbäck låt, med andra en typisk winnerbäck låt. väldigt bra, blir bättre och bättre. från jätte bra första gången jag hörde den till ännu mer jätte bra nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0