lunch gäster

jaa det är roligt med lunch gäster, idag kommer andersson hit på lunch bjudning. vi ska äta kyckling sallad och färska baguetter. mumseli mums mums.. :) kanske bakar något gott till efterrätt också, får se hur jag gör.
freddan ska komma förbi idag också en snabbis och äta, han är på halkbanan nu så ska han till skolan men hinner inte äta i skolan så då ska han komma hit och få lite köttfärssås och spagetti. tur at min lillebror är tok förälskad i pasta :)

på torsdag kommer david hem från stockholm, han ska klippa sig och förväntade sig lunch hmma hos mig sen. han tyckte vi skulle göra lax och potatis i ugn, han sa att han skulle grilla laxen så skulle jag få skala potatis. alltid kul när han kommer hem till stan.

nu ska jag snart gå ner och byta min tvätt, tjuvstartade lite idag, vart helt förvånad när det inte var någon som hade bokat tid varken 7-11, 11-15 eller 15-19, tänk vilken tur man kan ha ibland. hoppas jag hinner tvätta de där förbaskade lakanen som är vidrigt tråkiga at tvätta. blir sånt vikande och de är så stora och otympliga också. kan vara skönt att bli av med dom. får se vilket humör jag är på sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0