morgonrundan

jaa då var dagens morgon runda avklarad. tyckte att om man gjort det två dagar i rad nu så har det blivit en vana, men björn förklarade för mig att det är en van efter TJUGOTVÅ gånger. i och för sig stämmer det kanske lite mer, för bara efter två gånger så känner jag inte för att gå ut imorgon bitti igen men det kommer jag ju göra så snart är jag där, vid tjugoandra dagen :)

sova nån timme nu sen upp och äta havregryns gröten. kan egentligen strunta i att gå och lägga mig men eftersom jag ska jobba till halv tio ikväll plus att vi har ett tråk möte hela eftermiddagen så känns det som att jag behöver sova nån timme mer.

funderar på om jag ska köpa mig en nya väska idag, hade sönder min som jag har nu i måndags när jag fick stress-leta efter plånboken när bussen kom alldeles för fort emot mig och hållplatsen. har knytit ihop den igen så den går ju att använda men den är varken praktisk eller snygg längre, ser mer ut som en påse nån knytit ihop. men undra om man ska köpa sig en "sommarväska" med lite färg eller om man ska ta den hederliga vanlga handväskan i tre orginalfärger, svart, beige elelr brun.

kurrar ordentligt i magen nu så det är bäst att jag somnar så att jag inte känner det. min nedräkning är i full gång, fem arbetsdagar kvar sen lååångledigt  i TVÅ veckor :) tisdagen den 13 maj, kl. 21.30 börjar min VÅRSEMESTER!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0