näst sista dagen

tänkte banga från morgon promenaden idag, var så enormt trött men egnltigen var jag nog inte tröttare än vanligt. tvingade i alla fall upp mig själv och gick en liten runda på en halvtimme. ätit frukost och läst tidningen sen la jag mig i sängen och slö tittade på morgon programmen.

björn kommer snart hem, han har vart och tränat. han hade tydligen någon slags klämdag idag, ingen aning varför. det där med annandag pingst gäler ju inte längre, det är nationaldagen som har blivit röd istället. men han ska väl inte klaga. synd bara att inte jag var hel ledig också. men det är ju den vanliga pturen vi brukar ha med gemensam ledighet.

ska nog gå ner på stan och köpa laddningsbara batterier och sen ska jag titta på kameran som jag troligtvis ska köpa. ska kolla om dom rekomenderar nåt annat eller om den är bra. den ligger högt upp på alla tester så de ska nog duga :)


Kommentarer
Postat av: andersson

nu är ja på G igen ;)

2008-05-12 @ 12:54:18
URL: http://ajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0