nya blogg krafter

alla har gått och blivit duktiga med det här bloggskrivandet, så nu tänker jag också bli duktig. har fått en laptop så det är ännu ett skäl till varför jag ska börja bli duktig :) kan sitta överallt och blogga nu til och med på dass ;) men det lovar jag att det inte ska bli en vana. kan bli en aning psyco..sitter i sängen nu så det är ingen som behöver oroa sig.

var i stockholm med helaste familjen och hälsade på och firade david. han fyller år idag GRATTIS!! :) firade honom med paket och tårta i fredags. var på ikea i barkaby också, köpte bara lite små saker, en sallads skål, ballkong "skydd", frys väska och frys klossar eller vad dom heter och sen vart det en obligatorisk korv när vi var klara.

köpte en bok när vi var på willys och handlade med i fredags. denise rudbergs nya roman "tillsammmans". har precis läst ut den och nedrans vad bra den var. jag är ingen läsare om man säger så men när jag väl har en bra bok i handen så går det inte att sluta. sträck läser!!!

   


björn ringde precis, han har stressigt på jobbet. smsa nyss över kvälls menyn till honom :) vi ska äta tunnbröds rulle med tjock-grillkorv-med-tunnt-skinn, icas pulvermos, senap, ketchup, boston gurka och majs korvar om man vill ha det. tänkte på det förut, undra varför det heter boston gurka och inte tex "new york gurka"?! tål att tänkas på!!

bara sju arbetsdagar kvar sen har jag vår semester :) wooho.. efterlängtad som sjutton, ska hinna med allt jag inte hinner med när jag jobbar. som tex tvätta fönster, byta gardiner, läsa böcker, vara utomhus i solen och laga kvällsmat. bara en sån grej som att laga kvällsmat längtar jag efter. värdelöst på så sätt att jobba kväll.

känner att jag har fått nya bloggkrafter nu. hoppas det håller i sig i alla fall någa dagar och kanske till och med
veckor. får helt enkelt hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: andersson

jag skrev nått till dig igår.. kommer inte ihåg vad, men det fösvann ju såklart som allt annat. men du såg att ja hittade inlägget efter en massa timmar.. :p well well.. frågorna va ju på gamla inlägg ju... ja jobbar idag o imorn, sen är ja ledig en vecka :D

2008-05-05 @ 10:37:17
URL: http://ajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0