semesterdag ett

idag är min första lediga dag på min två veckor långa semester :) njuter av fulla drag redan. ska bli sönt att träffa björ lite mer, vi går om varandra hla tiden, speciellt nu sen jag började jobba kvällar. han går på morgonen vid halv åtta tiden sen ses vi inte igen förän jag kommer hem strax efter tio på kvällen. så det är framförallt det jag ska göra, umgås med min björn :)

idag har dagen gått fort, först morgonpromenad, sen kom fredrik och åt frukost efter att han haft sin körlektion, vid halv tio åkte jag till tandläkarn. usch vad jag ogillar det, så himla obehagligt och får sån magknip när jag sitter där i väntrummet. sen åkte jag i alla fall till torshälla och träffade johanna, regina, greta, charlie och jennie. dom små skruttarna växer verkligen fort, så himla söta :)

imorgon vet jag inte vad som står på schemat, ska antingen fika med anna panna elle så ska jag åka till farmor och farfar i katrineholm. får se vad farmor tycker :) hon som får bestämma. nu ska jag i alla fall hjälpa björn med maten lax, potatis i ugn och tsatziki, gud så mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0