sovmorgon

mannagryns frukost vart det idag, men dessvärre vart det ingen morgonpromenad. hörde att det regnade imorse när björn gick så då tänkte jag att jag kunde ta mig en efterlängtad sovmorgon idag och så vart det. david ringde och väckte mig vid halv tio, han ville inget speciellt men det var bra för annars hade jag nog fortfarande sovit. man kan inte sova bort hela förmiddagen.

imorgon ska jag ha min stora tvättar-och städ-dag, måste boka tvätt tid idag och hoppas att det finns nån tid, har varit lite dåligt på den fronten senaste tiden. ska nog byta sängkläder också, en riktig stor-städar-dag kommer det bli. ska börja redan imorgon bitti efter min morgonpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0