stekande sol på söndag

tar nog cykeln till jobbet idag. fint väder och jag har inte migrän, peppar, peppar!!!! ... ska försöka hinna med att kila ner på stan innan jag ska åka till jobbet, måste inhandla en hårfön och det är illa kvickt. funkar inte att komma hem från jobbet strax efter tio om kvällarna och duscha sen gå och lägga sig med plask blöt hår och sedan vakna upp nästa morgon och se ut som ett troll i håret. har väl gått rätt okej tidigare men nu börjar jag tröttna!!

en kväll kvar efter ikväll sen är jag ledig igen :) längtar så. var inte så smart att börja jobba fyra dagar efter två veckors ledighet. sen att första kvällen var kaotisk hjälpte ju inte direkt. var mycke bättre och lugnare igår kväll, allt flöt på som det skulle.

helgen, imorgon ska jag jobba sen på söndag ska jag lapa sol :) har hört från min privata väder expert på jobbet att det ska bli varmt hela helgen men det ska bli varmast på söndag. tänk att jag kan ha tur att få vara ledig då också det brukar aldrig hända annars.

göra iordning mig, ner på stan, hem igen och äta nåt lite fort sedan cykla sex kilometer till jobbet. tänk om det kunde vara söndag nu, vad härlig det skulle vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0