ensamheten och jag

gick bra att sova ensam, värsta är att somna men när man väl gjort det så går det bra. om man inte vaknar med en mardröm vilket jag inte gjorde. tur var väl de!

jobba idag, klockan går så fort innan man börjar, vill hinna med så mycket. hann en hel del igår kväll, mamma hjälpte mig. fick en lampa av henne som nu står i sovrummet. vi ramade in lite kort och spikade i betongväggen. inget att rekomendera, får nog tänka ien min plan lite mer nästa gång. men det var fint, jätte fint!

plocka bort lite grejer, bädda sängen och fixa matlådan sen är det snart dags. får se hur jag mår efter ikväll, orkar jag inte så orkar jag inte, ska ta crp och kolla om det är bihålinfektion eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0