kär i både snön och björn

snön har kommit :) me love snön! mysigt men dessvärre väldigt halt i trafiken. snurrade lite för mycket i rondellen när jag skjussade björn imorse. jag svängde inte men bilen svängde av sig själv. man får vara extra försiktig när väglaget är som det är.

jag och björn gick tipspromenad i vilsta igår. hur mysigt som helst, vitt på marken, solen sken och vi var jätte kära. frågorna gick det väl inte så där jätte bra med. får se i tidningen på onsdag om vi vann eller inte. vet inte vad priset är men alltid kul att vinna. har redan planerat att vi ska tipspromenera nästa söndag med, men då får jag inte glömma bort kameran. ville ta hur många kort som helst igår, när björn till exempel matade hästen med gräs i solskenet. mys som bara den med snö, man blir glad och odepprimerad, yes ett nytt ord :) odepprimerad!

ska plocka iordning lite sen beställa mina saker från panduro, me like den äffären!! laga iordning mat och hinna baka innan jag ska åka till mormor och morfar. läkarbesök, sen hämta hem björn från jobbet. ut och lek i snön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0