bacon, mjölk och jäst

nu har jag varit utan kuriren två dagar i ad. min premuneration gick ut i lördags och jag saknr tidningen när jag äer frukost. lugnand effekt på något sätt. nu sätter jag mig istället framför tvn och äter frukost. ingen vidare bra vana. vill ha tillbaka min morgontidning!

idag:
handla tre saker på ica eller hemköp
-bacon
-mjölk
-jäst
baka matbröd
tvätta
rensa klädgarderoben
städa i krydd/bak skåpet
träna
laga mat
storhandla tillsammans med björn

imorgon ska jag till min doktor och förhoppningsvis få en rätsida på mitt mående. med andra ord ingen sovmorgon imorgon, upp med tuppen och sen jobba efter läkarbesöket. tillbaka till vardgen, men snat är jag ledig igen. måste börja planera björn födelseag också. bakverk, mat, tårta etc. kul med födelsedagar! jag tycker om att baka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0