denna eviga migränen

vart hos min husläkare nu. det är ingen indre blödning jag lider av och inga andra konstigheter heller. det är migrän! fått tabletter jag ska äta dagligen för att förhindra migränen, några andra tabletter som ska lindra om jag i alla fall får migrän och sen fick jag en spruta med två injektioner om det blir så illa som det var härom veckan. spruta mot migrän, det skulle vara som en insulin penna ungefär, läskigt! 21 år och ska äta medicin dagligen och något ännu värre är att jag har högkostnadskort!!! herregud hur kommer detta bli när jag är gammal?!

sov som en ängel inatt tills jag vaknade med migrän. men det jag ville komma fram till var att jag tagit fam duntäcket för säsongen så nu har jag både mitt vanliga allround täcke och ett duntäcke uppe på det. hur skönt om helst. vill börja jobba så jag kan sluta jobba, hem och duscha sen sova :)


miss li - seems like we lost it

Kommentarer
Postat av: linda

usch låter jobbigt det där! =/

2008-10-09 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0