dop i slutet av månaden

är tillbaka i verkligeheten igen. började jobba igår, ska jobba ikväll och imorgon kväll sen är jag ledig. yvärr är inte björn ledig i helgen. det är väl bra typiskt? men nästa helg är jag ledig och då är han också ledig, då ska vi ta oss till strängnäs på nåt sätt. det är nämligen strängnäs marknad. en liten tradition jag och björn har:)

måste hitta fina dopkläder, vi ska på dop i slutet av månaden och har lovat mig själv att jag ska vara ute i god tid innan. ingen stress dagen innan. slutar alltid med att man köper nåt man egentligen vill ha sen använder man plagget en gång och aldrig mer. någon som känner igen sig?

jag ska duscha sen åka iväg till jobbet. ingen större lust men vad gör man? inget att göra åt. bättre med två kvällar irad än tre kvällar irad i alla fall.

har mtv på i bakgrunden, och nu är de typ hundrade gången jag ser reklamen om den nya filmen som ska ha premiär. tycker inte att den verkar ett dugg bra, blir bara irriterad på den när reklamen kommer tre gånger mellan varje musikvideo. för att göra ännu mer reklam så heter filmen "step brothers"  en film jag INTE ska se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0