la stockholmo

ja nu far vi snart iväg. tåget går 10.05, ska hinna hämta ut biljetterna innan, sen gå en runda i tidningshyllan på pressbyrån. packade int igår kväll som det var tänkt på grund av migränattacken. björn fick hjälpa mig med injektionen. sen hade jag somnat på fem sekunder. men aj vad det gjorde ont att få injektionen. men det hjälpte ju jätte fort så det var tur. fick gå upp tidigare och packa nu på morgonen, klar med packningen, nu ska vi bara vänta på att klockan ska gå.

man kan inte ha tur med allt men det är riktigt synd att det är så tråkigt väder. förhoppningsvis är det finare i stockholm, tvivlar på det eftersom jag sett på väderprognosen att det ska vara ungefär som här. packa handväskan och tömma kameran sen är jag redo för en efterlängtad helg i stockholm :)

take care...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0