måndag igen, dagarna går fort

känns som att jag har sovit i en evighet. vaknade till vid sju när björn gick till jobbet, vinglade sovandes till toaletten och vinglade sedan tillbaka fort till den varma sängen. björn är egentligen sjuk men ändå går han till jobbet. han är en sån som inte sjukskriver sig i första taget. ska i alla fall hämta honom innan ja åker till jobbet så han slipper gå hem.

sista dagen på jobbet innan jag är ledig i två dagar. skönt som sjutton!! men två dagar är lite snålt speciellt när man är van att ha tre dagar ledigt.

hyrde en film igår, tyvärr är den för lång för att jag ska hinna titta på den innan jag ska åka till jobbet idag. men imorgon bitti när jag vaknar kanske jag flyttar ut täcke, kudde och mig själv i soffan och tittar på filmen. skön start på en ledig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0