sjuk och rastlös

dagens outfit:
blå-vit randig pyjamaströja
blåa pyjamasbyxor med rött snöre i midjan
gråa duntofflor

blivit jätte förkyld så idag ska jag inte göra ett jottaperka. kanske möjligtvis tvätta nån maskin, men abslout inte till någon överdrift. ska försöka planera kvällsmaten och bädda rent i sängen men det får vi se hur det blir. lugnt och kurerande dag är jag inställd på.

är faktiskt redan lite uttråkad, klockan är bara tio och jag ska vara ensam och rastlös enda till klockan halv fem idag. ska jag överleva? kommer jag överleva? ska försöka sysselsätta mig med filmer, böcker, korsord och framåt eftermiddagen blir det både oprah och city akuten
:)

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en outfit värdig en filmstjärna! Jag vill också traska i pyjamas en hel dag! Synd att man måste vara sjuk bara för att ha en ursäkt. Borde ordna pyjamasdagar istället för casual friday :P

2008-09-26 @ 20:25:57
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0