sökes! förändringar och solsken

har kommit till en sån period där ingenting är kul, roligt eller rogivande. det jag tyckte var roligt förut tycker jag inte är roligt nu. har ingen lust med nåt, orkar inte, vill bara sova. har två saker jag vill göra denna vecka och det ska jag se till att fixa.

vill åka tillbaka till värmen och världen där bekymmer inte fanns. där gjorde man det som man knde för och det ma ville göra. på morgonen gick vi till den lilla super marketen runt härnet, köpte vår frukost och pratade och vädret med ägarn. åt vår frukost i skuggan och planerade dagen. alla dagar innehöll sol, bad och god mat. tänk vilken lyx och ha det som sin vanliga vardag. ge mig ledighet, pengar och den vardagen!!!!!!!

jobbar de tre första dagarna på denna vecka, sen mot helgen är det ladies night i västerås och på lördag är det den efterlängtade maskeraden. gissa vad jag ska vara :)

är det vädret som tynger mina tankar med grått?! eller är det bara en sån period där allt är tråkigt? kanske till och med är en sån period då någonting måste hända i livet för att man inte ska insjukna i tråkigheter.

björn försov sig imorse, gick till jobbet en timme för sent men ko tillbaka lika fort, hade glömt både det ena och det andra. nycklar, matlåda, snus och de viktiga papprena.

vet ej om jag ska cykla eller åka buss till jobbet. tänkte cykla men kollade sen på vädret och det ser inte så inbjudande ut. tråkigaste är att bussarna går så himla kasst så jag kommer komma till jobbet en kvart innan jag börjar och så kul tycker jag inte att  det är.

det är en nedrans tjat om detta men jag behöver förändringar i mitt liv, måste komma ganska snart. vet inte vad som händer annars. eva flyttar till göteborg och leverloppan, min kusin flyttade till norge igår, men jag då? ska jag stanna kvar i samma gamla spår för evigt. jag och min andra hälft behöver få förändringar vi med. nytt jobb? nya möbler? en resa att se fram emot kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0