spela GH innan jobbet?!

lördag. börjar jobba idag efter tre lediga dagar. känns som att de lediga dagarna går tjugo gånger fortare än de dagarna man jobbar. varför kan det inte vara tvärtom? tänk vad skönt det skulle varit.

mamma, pappa, faster och farbror har åkt mot arlanda nu. de ska åka till italien, sorento, ska vara borta en vecka.

hoppas helgen och måndagen kommer gå fort. ingen lust att jobba. värstya är att jag bara är ledig tisdag och onsdag nästa vecka. vill ha semester på heltid. kunna vara ledig och sköta om sig själv på ett helt annat sätt.

cykla till jobbet idag. måste komma på vad jag ska ha för matlåda också. frysmat?

björn är ute och fiskar. åkte jätte tidigt imorse, är förhoppningsvis hemma när jag komme rhem ikväll.

konstigt inlägg. inget sammanhang överhuvudtaget. vad spelar det för roll? vad ska jag hitta på innan jobbet då? kolla film? spela GH? spela PS3? har några timmar på mig. ska i alla fall hinna duscha innan jobbet.

melodikrysset är alldeles för svårt denna vecka. speciellt när inte pappa är hemma och hjälper till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0