stenmarck och stormare

nu är hösten här på riktigt. kallt som bara den ute, igår kväll var det bara 9.9 grader ute och jag gick i collagetröja bara, det var kallt! undra ett tag om jag gått och blivit sjuk för jag hade sprängande huvudvärk hela dagen och frös konstant. men efter ett tags huttrande under två täcken igår kväll så vart de bra med kylan men huvudvärken har jag haft hela natten. tog en alvedon vid åtta imorse sen somnade jag om och det har blivit lite bättre men inte helt bra är det.

tränade igår, ska träna idag med. tar i som bara den för att det är så kul sen känner jag svimmningskänslor och inser att jag tagit i alldeles för hårt. men kul är det!! :)

ladies night med jobbet idag, ska vara chaffis och vara nykter. stormare och stenmarck, kan inte bli fel :) imorgon ska vi på maskeraden vi väntat på så länge. vi har fixat allt till våra outfits. vi kommer bli så söta jag och björn. ska bli riktigt roligt :) se vad alla andra har kommit på och klä ut sig till. vet i och för sig vad en del ska vara men inte alla.

först shopping runda med malin sen iväg och träna tillsammans. livet har sina ljusa stunder ibland! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0